Juni 2009


Foton: Sara Ekström [Jag] | Pentax K 100D - Sigma 70-300mm
Fick plötsligt en sådan lust att redigera fotona från Juli 2009 igen, det var då jag var i Dalarna och träffade mina små släktingar. Detta är en bild som hade blivit helt missfärgad av att konstigt ljus seglade in i ett parasoll och jag hade inte tänkt använda den, men nu fick jag för mig att ändra den till sepia (varför jag inte tänkt på detta innan kan man ju fråga sig) och beskära den ganska grovt och det blev en helt ny bild, med ett helt nytt liv! Men nu sitter jag och funderar på varför kvaliteten blev så dålig. Den brukar ju faktiskt bli helt okej när jag laddar upp den, men inte idag. Nej, det ville den inte. Kontrasten är typ försvunnen. Wuäää!
Var ju som sagt ute och fotade i vintervädret idag, men jag var inte ute länge. Det var -20 och dum som jag var hade jag inget utom jeans på benen och ett par väldigt klumpiga fingervantar. Jag var stelfrusen redan innan jag kommit till naturreservatet haha. Funderar på att göra ett nytt resultat tillsammans med Linda imorgon och ta täckbyxor denna gång haha och dubbla vantar. Får se hur det blir.

Kommentarer
Postat av: mukis

Fina bilder du tagit, som vanligt! Har du haft för dig idag då?

2010-01-06 @ 21:01:24
URL: http://mukisannica.blogg.se/
Postat av: FOTOGRAF JOSEFINE NYBERG

sv: Tack! Den är fotad på Gotland.

2010-01-06 @ 22:11:48
URL: http://fina.blogg.se/
Postat av: Linnéa

den bild gilalr jag

2010-01-07 @ 09:14:27
URL: http://trashscissors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin
 2009
 June,  July,  August,  September,
 October,  November,  December.

 2010
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  September,  October,  November,  December.

 2011
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  Septpember,  October,  November.