Student 2010


Foton: Sara Ekström [Jag] | Pentax K7 - Pentax 18-50mm | Student: Liselotte
Det har varit en hektisk vecka... Jag tog studenten i onsdags och det känns helt overkligt. På något sätt vill inte min hjärna fatta att jag inte ska tillbaka dit igen. Jag har inga foton därifrån nu eftersom jag inte hade någon kamera, men Engla, Malin och jag tog lite foton innan och kusin Daniel fotade lite. Men något jag har foton från är Liselottes student. Hon tog i fredags så nu har hela gänget gått ut och blivit arbetslösa haha.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Nej nej! Det heter "arbetssökande"! STORT GRATTIS TILL DIN STUDENT ~~~ :3 vad ska du göra nu hade du tänkt dig?

2010-06-06 @ 22:21:16
URL: http://inkthos.blogg.se/
Postat av: Jenny

Gud vilket gulligt kollage (stavning??) Underbara bilder, som vanligt :D

2010-06-10 @ 19:14:42
URL: http://bouncingcruls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin
 2009
 June,  July,  August,  September,
 October,  November,  December.

 2010
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  September,  October,  November,  December.

 2011
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  Septpember,  October,  November.