Xperia X10 mini

Satt och lekte med min mobil och kom på att jag aldrig har berättat att jag fått en underbar liten (med betoning på liiiiiten) mobil vid namn Sony Ericsson Xperia X10 mini. Den är helt perfekt för mig. Den är estetisk, liten, bra ljud, bra bild, touch. Allt. Dock har jag bara haft den en vecka så jag har ju inte hittat några fel med den (inte för att jag direkt har letat) och förhoppningsvis hittar jag heller inga.
Jag fick den i studentpresent i onsdags av mamma och pappa (taaaack :D) tillsammans med en massa andra underbara presenter. Jag ska nog fota dem någon dag. Av mormor och morfar fick jag något som gjorde mig alldeles hänförd. Jag fick mormors farmor Emelies halsband från 1898 tillsammans med ett inramat brudkort där Emelie bär halsbandet. Det är nog det finaste jag någonsin fått! Jag fick en hel del andra smycken, två digitala fotoramar (en liten och en stor) och massa annat.
Jag måste vara väldigt tankspridd. Jag har inte berättat något om studenten. Jag tänkte att jag kanske skulle göra det när jag får foton, men det kan ta ett tag och då är det inte direkt nytt längre. Anyways... studenten var overklig och fantastisk (tack alla som uppvaktade mig! ^^) och flaket efteråt var kul, jag är fortfarande hes haha. Innan utspringet var det två timmar av tal och lunch. Ja, det låter mycket men det var faktiskt inte farligt, skolan är väldigt bra på cermonier och liknande, rektorns tal är underhållande trots att han håller ett vid nästan varje högtidligt tillfällte. Jag måste få gratulera Engla! Hon fick pris för årets Mediaprofil 2010! Helt otroligt! Grattis :D

Kommentarer
Postat av: Adara - teckningar, foton, drömmar

varsågod, så lite så! :) allt bra med dig?

2010-06-09 @ 03:06:17
URL: http://adara.blogg.se/
Postat av: Anna

Funderar på att köpa en, är den värd priset?

2010-06-09 @ 15:29:35
URL: http://www.annoula.se
Postat av: Adara - teckningar, foton, drömmar

Härligt! Jo det är bara bra med mig med. :)

2010-06-12 @ 14:26:23
URL: http://adara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin
 2009
 June,  July,  August,  September,
 October,  November,  December.

 2010
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  September,  October,  November,  December.

 2011
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  Septpember,  October,  November.