Grattis på morsdag!


Grattis alla mödrar på morsdag :D Idag har jag haft en mysig låten lunch och fika med min släkt på pappas sida. Otroligt mysigt^^ Och oh ja... Bilden har otroooligt mycket med det att göra... Not... Jag kan bara inte redigera foton just nu.
Jag vet inte hur mycket bloggandes det kommer att bli de nästa 3-4 dagarna haha. Jag tar studenten på onsdag och min touchpad vill inte samarbeta med mig så jag ska nog lämna in datorn. Men nu har jag otroligt mycket att göra inför studenten men jag ska försöka att uppdatera lite då och då ^^ Tänkte bara så att ni vet varför jag inte skriver.

Kommentarer
Postat av: -Cajsa

-Hej! undrar om du vill vara med i min foto tävling, isåfall finns tävlingen längre ner i bloggen.. :)

2010-06-02 @ 17:39:42
URL: http://hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin
 2009
 June,  July,  August,  September,
 October,  November,  December.

 2010
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  September,  October,  November,  December.

 2011
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  Septpember,  October,  November.