Mösspåtagningscermonin!







Foton: Sara Ekström [Jag] | Pentax K7 - Pentax 18-50mm
Det känns helt otroligt att det bara är en månad kvar! Idag om exakt en månad kommer jag och resten av alla 3or på TEG att stå där på trappan. Herregud säger jag bara! Det känns som om det var igår som man stod under trappan för att gå in i skolan första dagen och nu ska man snart springa ut.
På mösspåtagningen åkte vid med båten Rödlöga, ute i Österskär. Jag har ingen som helst koll på vad vi åkte förbi, men något kapell, vaxholm, skärgårdstad etc haha. Det var väldigt vackert och vädret var snällt och varmt åt oss.

Kommentarer
Postat av: Maria

Grymt snygga bilder!

2010-05-04 @ 18:03:14
URL: http://mariasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin
 2009
 June,  July,  August,  September,
 October,  November,  December.

 2010
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  September,  October,  November,  December.

 2011
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  Septpember,  October,  November.