Sakura

Foton: Sara Ekström [Jag] | Pentax K7 - Sigma 70-300mm

Var ute och fotade Sakura (japanska körsbärsträd) i kungsträdgården under dagen :) Dock verkade det som om trädens vackraste tid var över. Det hängde inte så många blommor kvar på träden, men det hängde en hel del. Jag älskar verkligen Sakuras rosa små blommor, men jag har aldrig av någon anledning fotat dem förut och jag bestämde mig för att åka dit idag. Skulle ha åkt tidigare! haha.

Nu sitter jag och försöker skriva på två olika hemtentor, en till svenskan och en till småföretagande. Det går ytterst dåligt måste jag säga. Allt jag gör är att sitta och skriva osammanhängande och dåligt. Suck. Jag försöker verkligen, men det kommer inget som fungerar och det blir bara värre och värre. Dem ska in på torsdag så jag borde verkligen ta och sätta igång nu. Men när det är klart har jag bara två saker kvar innan studenten. Ett mattenationella och slutgrejen i sång, en liten konsert. Trots min scenskräck tror jag att det kommer gå bra, matten därimot. Jag har stora problem med allt just nu. Måste plugga. Men när det är klart tar jag studenten! Kan du tänka dig...

Kommentarer
Postat av: Malin

Riktigt fin bild :)

2010-05-18 @ 22:19:05
URL: http://rruds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin
 2009
 June,  July,  August,  September,
 October,  November,  December.

 2010
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  September,  October,  November,  December.

 2011
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  Septpember,  October,  November.