Hur många färger kan du se?


Jag älskar hösten! :D Den är så himmla vacker och färggrann! Och dessutom fyller jag år :D Blev 19 i torsdags ^_^ Kanske kan anses som vuxen för vissa... men jag blir fortfarande nervös över småsaker xD Just nu är jag nervös över hur jag ska bo de två första veckorna i Japan. Jag ska troligen ta in på ett vandrarhem som verkar bra och billigt ^^ Engla tipsade mig om den. Stället ligger i Asakusa i Tokyo ^_^ Fast... När det gäller Japan så är jag alltid nervös! Nervös, spänd, överglad och livrädd. Men jag längtar! Som aldrig någonsin! Det är mindre än tre månader kvar innan vi åker! Waaah o(^_^)o Underbart :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin
 2009
 June,  July,  August,  September,
 October,  November,  December.

 2010
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  September,  October,  November,  December.

 2011
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  Septpember,  October,  November.