Älgsafari "Garanterad Älgvarning"


Foto: Sara Ekström [Jag] | Pentax K7 - Sigma 70-300mm
För ett tag sedan var jag och familjen på Älgsafari någonstans i Uppsala. Det var ganska intressant :P Jag har inte visat bilderna ännu så jag tänkte att jag skulle slänga upp dem nu ^_^ どぞ!

Just nu blir det mest plugg, plugg och plugg så jag tog en lite paus och tittade på Idol auditions! Brukar missa de flesta i.o.m träning etc. Jag älskar den dära svarta killen med bluesrösten! Från Malmö. Han som bara hade bott i sverige i ett år men hade en otroligt bra svenska! O_o! Och han var usel på gitarr men det gjorde inget för den överröstade han xD

Kommentarer
Postat av: alexandra

söta bilder!

2010-09-22 @ 18:49:29
URL: http://randomabilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin
 2009
 June,  July,  August,  September,
 October,  November,  December.

 2010
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  September,  October,  November,  December.

 2011
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  Septpember,  October,  November.