Cybertown!


Foto: Yuta-kun tror jag | Pentax K7 - Pentax 18-50mm
Det kom några fler Japaner till skolan^^ De började med presentation som Masayoshi höll på Japanska. Jag förstod typ det mesta ^^ Sen lunch, sedan footogemu! Haha fotleken :P Det var urkul att lära dem att spela det! Vi umgicks med dessa japaner i hela tre dagar! Fredag till söndag, sedan drog de vidare till Paris. Foto är från i lördags då vi sprang omkring i stan med Japanerna, strax innan vi sa hej då till tjejerna för att de ville gå tillbaka till hotellet och sova.

I går hade vi inga föreläsningar så vi drog till Cybertown! Det var min första gång och jag hade ingen aning om vad jag hade att förvänta mig! Men det var otroligt kul! Något av det roligaste jag har gjort. Vi körde 5x20 och de två, tre första gångerna hamnade jag typ sist xD Och jag och Linda började tävla mot varandra. Jag vann de två sista gångerna ;) Och jag vann över Medvind också :D Fett stolt! Han sköt mig typ hela tiden. Kom på 7e plats två gånger i rad. Det är duktigt tycker jag.

Visst ja! Jag höll nästan på att glömma bort! Hur kunde jag glömma! Jag och Engla har bokar biljetterna till Japan! Vi åker den 26 December! Underbaaart :D

Kommentarer
Postat av: Hannah

Oj oj, det är ju inte alls många månader kvar då alltså ( ^_^)/

2010-09-21 @ 09:51:13
URL: http://inkthos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin
 2009
 June,  July,  August,  September,
 October,  November,  December.

 2010
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  September,  October,  November,  December.

 2011
 January,  February,  March,  April,
 May,  June,  July,  Augusti,  Septpember,  October,  November.